Meniu ☶

Afla ce conteaza cu adevarat la Employer Branding Conference!

Intr-o lume a schimbarilor rapide, oamenii raman cea mai importanta resursa a unei organizatii. In fiecare zi, echipele de HR se confrunta cu provocari legate de atragerea, motivarea si pastrarea talentelor. Crearea unui brand de angajator care sa reflecte in mod real valorile si cultura companiei nu mai este doar o optiune, ci o misiune strategica esentiala.

Pe 3 octombrie 2025, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, are loc editia de toamna a Employer Branding Conference, un eveniment dedicat celor care construiesc si consolideaza experienta angajatului si reputatia companiei pe piata muncii. Conferinta va aduce in prim-plan cele mai mari provocari cu care se confrunta profesionistii din HR si Employer Branding: cum sa creezi mesaje autentice, cum sa adaptezi comunicarea la asteptarile noii generatii si cum sa mentii angajatii implicati intr-un context de schimbare continua.

Participantii vor descoperi studii de caz, bune practici si solutii concrete care pot fi aplicate imediat in organizatiile lor. Sesiunile vor fi sustinute de experti recunoscuti, care vor impartasi perspective din teren si vor oferi inspiratie pentru a transforma provocarile zilnice in oportunitati de crestere.

Pe scena evenimentului vor urca speakeri recunoscuti din industrie, gata sa discute deschis despre lectiile invatate si strategiile care functioneaza in 2025. Alaturi de noi vor fi: Ionela Sulugiuc (Director National de Resurse Umane, Lidl Romania), Rebecca Reffell (Head of Strategy, Havas People), Mike Hanbidge (Head of Employer Brand, Blackbridge Communications Ltd), Claire de Souza (Co-Founder, The EB Space), Alina Grozescu (Founder & CEO, Wellington), Roxana Curelea (Head of Global Rewards & Performance, Allianz Services), Dana Stoian (HR Manager, Provident), Alina Ghita (Group HR Director, Lactalis Romania Group), Sinziana Muresan (Human Resources Director, Emerson Romania), Alina Stan (HR Manager Romania & Bulgaria, Beiersdorf), Georgiana Gotia (Bradescu) (Head of Employer Branding & HR Communications, AUMOVIO Romania), Diana Trasnea (Employer Branding Senior Specialist, Bosch Romania), Bogdan Badea (CEO, eJobs Group), Loredana Vatavoiu (Director Marketing & Comunicare, Up Romania), Andreea Oancea (Senior Marketing Manager, OLX Locuri de Munca), Ioana Rosiu (Comunication & Development Team Manager, Bosch Romania), Raluca Dumitra (Head of Marketing, eJobs Group)

INVITATI SPECIALI

Rebecca Reffell (Head of Strategy, Havas People) conduce echipa de strategie la Havas People si are peste 24 de ani de experienta in employer branding si comunicare. Lucreaza la Havas People din 2017 si este pasionata de employee experience, cercetarea „Employee Experience Gap” i-a apartinut. A colaborat cu clienti din diverse industrii (drept, servicii financiare, tehnologie, pharma, FMCG, fintech, telecom, inginerie) pe proiecte de brand de angajator, engagement intern si atragere de talente. Printre clientii ei se numara Mars, Standard Bank, Discover Financial Services, Hitachi Vantara, adidas si altii.

Mike Hanbidge (Head of Employer Brand, Blackbridge Communications Ltd) are aproape 20 de ani de experienta in agentii de top specializate in people & employer branding. Este Head of Employer Brand la Blackbridge Communications, unde a creat branduri de angajator puternice pentru companii globale. A lucrat la proiecte nationale si internationale, din San Francisco pana la Hyderabad, si este pregatit sa impartaseasca tendintele si insighturile care definesc viitorul employer brandingului.

Claire de Souza (Co-Founder, The EB Space) este un lider in employer branding si co-fondatoare a comunitatii globale The EB Space. Coordoneaza strategia de employer branding pentru un retailer de top din Marea Britanie si a creat seria de evenimente EB Uncut, care promoveaza discutii autentice si invatare practica in domeniu. In afara job-ului, este scriitoare, artista si sustine incluziunea, identitatea si constientizarea durerii cronice.

STUDIU IN EXCLUVITATE

Employer Branding in 2025: Truth or Dare?

2025 este anul fara linie de mijloc in employer branding. Faci sau taci, pare sa fie mantra angajatorilor. Iar pentru cine face, provocarile sunt la ordinea zilei. Este o perioada in care deciziile trebuie incadrate intr-o matrice perfecta pentru ca totul a intrat intr-un context atipic: s-au schimbat candidatii, asteptarile lor, nevoile angajatorilor, mesajele care conteaza si, nu in ultimul rand, bugetele. Peste toate acestea se suprapune apropierea rapida a momentului in care piata salariilor din Romania va fi transparentizata. Cat de pregatiti sunt angajatorii sa treaca prin aceasta etapa, cum fac fata provocarilor care continua sa apara pe parcurs si ce oportunitati reusesc sa identifice pentru a reusi sa construiasca si sa dezvolte chiar si atunci cand este cel mai greu? Aflam raspunsurile din studiul realizat de eJobs Romania in exclusivitate pentru aceasta editie a Employer Branding Conference.

Editia de toamna a Employer Branding Conference 2025 este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Lidl Romania, Wellington, Bosch Romania, AUMOVIO, Allianz Services, Up Romania, eJobs, Provident, OLX Locuri de Munca, Lactalis Romania, Bolt Business, tbi bank si Tchibo Coffee Service.