Meniu ☶

Digital Marketing Forum revine!

Anul 2021 este un moment al actiunii, al campaniilor tactice si al strategiilor creative in promovarea online. Acum, mai mult ca oricand, oamenii de marketing trebuie sa fie mereu la zi cu noutatile si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru orice provocare aparuta in promovarea brand-urilor. Mediul digital a devenit un canal si mai important astazi, cand pandemia ne-a fortat sa comunicam de la distanta.

De mai bine de 14 ani, Digital Marketing Forum este prima sursa de know-how, inspiratie si studii de caz pentru comunitatea specialistilor in promovare online din Romania. Anul acesta, pe 14 si 15 aprilie, evenimentul reuneste pe unii dintre cei mai buni practicieni locali in marketing si vorbitori cu experienta, pentru a oferi informatii si idei noi brand-urilor de pe piata noastra.

ZIUA 1 | Digital Marketing Conference | 14 aprilie

Prima zi a evenimentul aduce impreuna la Digital Marketing Forum 2021 peste 15 specialisti recunoscuti si cu experinta in marketing si comunicare online. Conferinta pune la dispozitia oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital. Evenimentul aduce pe scena branduri implicate si agentii de renume cu rezultate dovedite, cu un singur motiv: sa ofere solutii si idei adaptate contextului actual. Vezi program.

Dintre vorbitori: Laura Barbu (Brand & Marketing Communication Director, Vodafone), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager, Porsche Romania), Alexandru Mihalache (Head of Digital, UniCredit Bank Romania), Mihai Caluseriu (Creative Director, Conversion), Laurentiu Ion (Sr. Digital & Media Manager Beverages, PepsiCo), Raluca Duta (Chief Marketing Officer, L’Oreal Romania), Alexandra Caciur (Head of Data & Business Intelligence, Digitas Romania), Mihai Tanase (Head of Digital & CRM – Southern Eastern Europe Cluster, Renault & Dacia), Gabriel Eremia (Marketing & Product Management Director Arctic), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon), Alin Vlad (Chief Marketing Officer, Otter Distribution), Gabriel Patru (Brand Strategy Consultant, Therefour & Membru Consiliu Director IAB Romania), Bogdan Nitu (General Manager, GMP Webstyler).

ZIUA 2 | Digital Marketing Strategy Masterclass | 15 aprilie

Ce de-a doua zi a evenimentului este dedicata laboratorul de idei unde practicieni cu activitate recunoscuta in digital marketing vin cu know-how valoros, pentru a te invata cum sa implementezi noi tehnologi si solutii pe platformele digitale. Training-ul abordeaza aspecte cheie ale marketingului digital, oferind sfaturi despre cum poti integra noi tactici, cum sa ajungi in mod creativ la clienti si sa obtii cele mai bune rezultate. Vezi program.

Dintre vorbitori: Raluca Radu (Founder, MTH Digital), Ionut Munteanu (Digital Marketing Evangelist & Founder Reefkig, Webdigital, Upgradient), Ciprian Susanu (General Manager, Dare Digital), Dragos Smeu (General Manager, Mavericks), Mihai Andrei (Managing Partner, WebDigital), Eugen Predescu (CEO, Canopy Digital), Cristian Iosub (Digital Platforms Manager, Conversion), Anabela Luca (Managing Director & Google Certified Trainer, AdLemonade).

OFERTA SPECIALA

Fiecare bilet achizitionat pentru cele 2 zile de eveniment (conferinta + training) aduce participantilor un exemplar al volumului „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?”, scris de Cristian-China Birta. Cartea este un ghid util celor care desfasoara campanii cu influenceri sau doresc sa afle mai multe despre fenomenul Influencer Marketing.

Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.

Conferinta este organizata sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu UniCredit Bank Romania, Vodafone Romania, Skoda Romania, Conversion, Campofrio si Answear.

Despre Evensys

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 15 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.

Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate. Axa prioritara 3 – Sprijinirea IMM-urilor ca reactie la pandemia COVID-19. Prioritatea de investitii 3d – Sprijinirea capacitatii IMM-urilor de a creste pe pietele regionale, nationale si internationale si de a se angaja in procesele de inovare. Vezi comunicatul.