Scrisorile, desi o metoda frumoasa de a comunica, nu mai reprezinta de mult o optiune viabila de a transmite un mesaj. Perioada in care se asteptau zile sau chiar luni pentru a primi o veste a apus la umbra noilor tehnologii. Avem smartphone, smartwatch, tablete si calculatoare, facebook si whatsapp, tweeter si linkedin. Ce ne mai lipseste? Sa stim ce informatie sa transmitem, cum sa transmitem, cand si cui.
A 11-a editie PR Forum este locul de intalnire pentru cei care vor sa aplice noi tactici si noi idei in comunicare. Pe 30-31 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participantii au ocazia sa descopere cele mai relevante idei, solutii concrete si studii de caz creative.
Cele doua zile de conferinte, seminarii si cursuri intensive vor raspunde la cele mai presante intrebari din domeniul relatiilor publice. Participantii au ocazia sa descopere care sunt noile tendinte in comunicare, ce strategii folosesc branduri cunoscute, cum sa faci o campanie vizuala relevanta.
Peste 30 de specialisti din industrie vor prezenta idei, solutii si oportunitati pentru companii. Printre vorbitorii acestei editii se numara: Cristina Hanganu (Director de Comunicare si CSR, Lidl Romania), Adina Ionescu (Director de Comunicare & CSR, Grup Renault Romania), Liciu Popescu (Director External Affairs, ARPIM), Monica Botez (Managing Partner, Golin Romania), Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Sorana Savu (Senior Partner, Premium Communication), Alexandru Paius (Senior Partner, IMAGE PR), Monica Jitariuc (Managing Director, MSLGroup The Practice), Oana Bulexa (Managing Director, MSLGroup The Practice), Iulia Tanase (Managing Partner, Image PR), Miruna Berescu (Director Festival, Anonimul), Cristina Bazavan (Jurnalist & Blogger), LT. COL. Alin Preda (Sef Birou Comunicare Online, MapN), Ana Maria Diceanu (Senior Partner, GMP PR).
Beneficii de peste 400 de euro pentru participanti
Participantii la conferinta (30 martie) vor primi un pachet de beneficii in valoare de peste 400 de euro de la Zelist Industries, fb Monitor, Zelist Monitor, Dreamstime. De asemenea, UBER pune la dispozitia participantilor care nu au mai folosit pana acum acest serviciu o calatorie gratuita in perioada PR Forum.
PR Academy
In a 2-a zi a evenimentului, 31 martie, va avea loc PR Academy. Cele patru workshop-uri concepute de agentii de renume urmaresc sa ofere solutii practice la probleme de actualitate si le prezinta practicienilor cele mai importante subiecte ale industriei de comunicare. Temele abordate vor fi: Sell Yourself– Brandul personal & Succesul profesional, 10 insight-uri pentru o comunicare (mai) relevanta, How to win awards and recognition for your campaign si Employee Recruitment Communication.
Mai multe detalii despre workshop-uri si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.pracademy.ro.
Young PR seminar
Un seminar interactiv de Relatii Publice dedicat studentilor si sustinut de specialisti in comunicare din companii de top locale si din importante agentii de relatii publice. Evenimentul va avea loc in prima zi a PR Forum si este conceput sub forma unor sesiuni aplicate, in care participantii vor putea sa invete cele mai bune practici de relatii publice din companii si agentii.
Young PR seminar este organizat de Evensys in parteneriat cu Orange Romania.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial: http://prforum.ro/youngpr/