Dupa o editie de exceptie in 2023, cel mai longeviv eveniment dedicat promovarii online din Romania revine in 2024. Pe 25 si 26 aprilie, Digital Marketing Forum aduce in lumina reflectoarelor unii dintre cei mai buni specialisti marcom pentru a acoperi o gama larga de teme, de la cele mai recente tendinte in social media si tactici de promovare la inovatii tehnologice si impactul inteligentei artificiale in marketing.
Editia din 2024 propune o agenda imbogatita si noi oportunitati de invatare. De la conferinte interactive pana la masterclassuri specializate, va invitam sa va alaturati pentru a explora cele mai recente strategii si tactici in marketingul digital, adaptate la nevoile si asteptarile consumatorilor moderni.
JOI, 25 APRILIE 2024 // CONFERINTA
Marketing Revolution 2024
Afla noile tendinte in marketingul digital si intra in culisele unor campanii eficiente. Alege noi modalitati de a ajunge tintit la publicul tau.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // CONFERINTA
Next-Gen Marketing
Invata cum sa imbunatatesti si sa creezi strategii de marketing digital adaptate la asteptarile consumatorilor, folosind cele mai noi tactici.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Multi-Channel Digital Marketing Strategy
Aprofundeaza tehnicile de promovare care dau rezultate, dezvolta competente noi si completeaza-ti strategia cu platforme noi si utile.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Innovative Social Media Strategy
Descopera metode pentru campaniile in social media de la experti de top si actualizeaza-ti planurile de promovare pentru restul anului.
Prezentarile si dezbaterile interactive vor fi sustinute de reprezentanti de la branduri active in mediul online si de la agentii care gestioneaza bugete consistente an de an. Printre vorbitorii confirmati se numara:
Mai multe informatii despre agenda, vorbitori si pachetele de participare pentru cele doua zile ale evenimentului sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.
Digital Marketing Forum 2024 este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Raiffeisen Banksi Codezilla si realizat cu sprijinul Kaufland Romania, McDonald’s Romania, glo, Teads – The Global Media Platform, Project Agora | Taboola, MTH Digital, Jam Session Agency, Fame Up, United Media Services, Meglio, Blue.