Employer Branding Conference, cel mai important eveniment dedicat brandului de angajator, revine pe data de 18 septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel! Cea de-a treia ediție a evenimentului reunește speakeri internaționali și locali care vor oferi o perspectivă completă asupra modului în care îți poți construi brandul de angajator.
Conferința aduce in fața participanților noi strategii de employer branding destinate să îmbunătățească traseul parcurs de angajat: recrutare, training & retenție, precum si studii de caz interesante și eficiente.
SPEAKERI CONFIRMAȚI
Priyanka Malik – Senior Brand Consultant, LinkedIn
Claudia Clark – Area HR Director, South Central Europe, British American Tobacco
Robert Lewis – Talent Acquisition Lead – Talent Marketing, Kellogg Company
Cristina Hanganu – Communication & CSR Director, Lidl Romania
Cristina Ionescu – HR Manager SCE, Mondelez Romania
Ioana Mănoiu – Managing Partner, GMP PR
Mădălina Uceanu – Managing Partner, Career Advisor
Roxana Milas – HR Lead, Central East Europe, Consumer Segment, Microsoft
Bogdan Badea – CEO, eJobs Romania
Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Market Research
DE CE SĂ PARTICIPI?
Mai multe detalii despre speakeri și înregistrare sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: www.employerbrandingconference.ro
Employer Branding Conference este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl Romania, Mondelez Romania și Secom.
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate. Axa prioritara 3 – Sprijinirea IMM-urilor ca reactie la pandemia COVID-19. Prioritatea de investitii 3d – Sprijinirea capacitatii IMM-urilor de a creste pe pietele regionale, nationale si internationale si de a se angaja in procesele de inovare. Vezi comunicatul.