In contextul evolutii dinamice a mediului de afaceri si a mediului tehnologic, managerii de proprietati si profesionistii din domeniul facility management sunt in cautarea unor noi solutii la provocarile intampinate.
A VI a editie a evenimentului Facility & Property Management va avea loc pe 17 – 18 iunie, la JW Marriott Grand Hotel si va reuni cei mai buni specialisti locali si internationali, care vor oferi parcticienilor din domeniu o imagine la zi asupra provocarilor, tendintelor si inovatiilor tehnologice din industrie.
In prima zi a evenimentului, 17 iunie, specialistii invitati vor oferi o gama completa de informatii si strategii capabile sa eficientizeze procesul de mentenanta al serviciilor dintr-o cladire si de derulare a unor relatii eficiente de colaborare cu furnizorii tehnici.
A doua zi a evenimentului, 18 iunie, este dedicata seminariilor practice in care participantii vor afla cum pot optimiza serviciile de FM prim sistemele informatice si cum se realizeaza o licitatie de succes. Specialistii vor oferi cele mai bune studii de caz si exemple practice.
Cele doua zile de conferinte si seminarii organizate in cadrul editiei 2014 isi propun sa realizeze o introspectiva asupra provocarilor, tendintelor si oportunitatilor cu care se confrunta industria. Printre temele abordate in cadrul conferintei se regasesc: noile tehnologii pentru imbunatatirea proceselor de Facility Management, eficienta costurilor, managemntul riscului, best practice in evaluarea ofertei furnizorilor si in managementul riscului; standarde si tehnici eficiente in Asset Management, Property Management si Facility Management.
Invitatul special al evenimentului este cel mai cunoscut expert in Facility Management din Orientul Mijlociu, Ali Hassan Al Suwaidi, Board of Directors, MEFMA, ce are peste 15 ani de experienta in industria de Facility Management si a contribuit la planificarea si implementarea strategiei de constructie a celui mai inalt turn din lume, Burj Khalifa.
Evenimentul va beneficia si de prezenta unor specialisti locali si internationali renumiti in domeniu: Peter Prischl , Managing Director, Reality Consult Gmbh, Lucian Anghel, Managing Partner, Building Support Services (BSS), Tudor Trita, Managing Director, ARCHIBUS Solutions Center Romania; Richard Mocko, Vicepresedinte, ROFMA; Richard Burleigh, Presedinte, Skanska Construction Romania; Mircea Dobre, Director Facility Services, PETROM; Anca Rusanu, Sef Serviciu, Serviciul Gestionare Cladiri si Servicii Clienti Interni, GDF SUEZ; Tiberiu Teleanu, Infrastructure Leader, Pwc; Eugen Ion, Consultant Independent FM.
Mai multe detalii despre program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul evenimentului: http://www.2014.facilityconference.ro/ro/