Bazele unei campanii de impact se pun la Future of Media!
Postat de: in data de 20.11.2016 | Domenii:

Future of Media, conferinta dedicata celor mai noi tendinte in media, advertising, mobile si digital, revine cu cea de-a patra editie, pe 24 noiembrie, la Ramada Parc Hotel, Bucuresti.

Platformele de comunicare si modul in care sunt utilizate in campanii online si offline evolueaza continuu, intr-un ritm dinamic si adaptat din ce in ce mai mult la cerintele de pe piata internationala. Future of Media prezinta cele mai noi strategii si tehnologiile de succes in 2017, in cadrul a trei sesiuni de dezbateri si prezentari interactive.

VORBITORI RECUNOSCUTI

Evenimentul reuneste inca o data specialisti din arii diverse, precum: radio, online publishing, publicitate, digital, e-commerce pentru a expune provocarile si oportunitatile industriei, cele mai noi tehnologii din domeniu si impactul lor asupra modului in care se vor desfasura campaniile in 2017.

Printre vorbitorii acestei editii se numara: Ada Roseti (Discovery Networks), Elisabeta Moraru (Google), Daniel Klinger (AG Radio Holding), Dragos Stanca (THINKDIGITAL), Traian Nastase (iSense Solutions), Orlando Nicoara (Welovedigital.ro), Alex Cotet si Costin Velicu (VICE). Lista completa, precum si programul sunt disponibile pe www.futureofmedia.ro.

INSCRIERI

Inscrierile la acest eveniment se pot face direct pe site. Bloggerii beneficiaza de participare gratuita, in baza unei solicitari realizate prin intermediul formularului pus la dispozitie in sectiunea INREGISTRARE.

Pentru cei care nu pot participa, evenimentul va fi transmis live, pe site, in ziua evenimentului.

Future of Media este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Vodafone, Discovery Networks, si Ciuc.