A noua editie a PR Forum isi deschide portile pe 26-27 martie 2015
Postat de: in data de 24.03.2015 | Domenii: , , , , ,

A noua editie a PR Forum, cea mai mare conferinta dedicata industriei comunicarii si relatiilor publice, va avea loc pe 26-27 martie 2015 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Sub tema ,,PR means business”, evenimentul va reuni si in acest an specialisti in comunicare din companii de top de pe piata locala si din cele mai renumite agentii de relatii publice, care vor analiza tendintele si oportunitatile din industrie in 2015 si modalitatile in care acestea pot fi folosite in cresterea afacerilor.

Prima zi (26 martie 2015) va include doua conferinte si trei serii de seminarii si va reuni un numar mare de specialisti din companii de top din Romania, care vor dezbate tendintele in comunicare anuntate la inceput de an si vor impartasi idei, informatii, viziuni pe teme de actualitate precum Story Doing, Co-Creation, PR B2B, Corporate Communication etc.

Printre vorbitorii care au confirmat participarea la eveniment se afla: Corina Vasile – Communication & PR Director, Raiffeisen Bank Romania, Veronica Dogaru – Corporate Communication Manager, Orange Romania, Irina Ionescu – Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania, Cristina Popescu – SEE Corporate Affairs Director, Danone, Bogdan Berdea – Sales Manager Romania – Mass Market, Johnson & Johnson Consumer, Otilia Priceputu – Senior Brand Manager Yellow Fats, Unilever South Central Europe, Roxana Grigorean – PR Manager, Samsung Electronics Romania, Paul Renaud – Executive Coach & Marketer, Gabriela Cretu – Global Brands & Innovation Director, Ursus Breweries, Gabriel Traistaru – Responsible with Digital Communication, Enel Romania, Ramona Ciocodei – Communication Manager, McDonald’s Romania, Irina Wagner – Managing Partner, Wagner Arte Frumoase si Povesti, Mihai Panfil – Managing Partner, Origo Roastery.

In cea de-a doua zi (27 martie 2015), agentiile de PR vor oferi clientilor o serie de workshop-uri aplicate si interactive, reunite sub umbrela PR Academy:

MSLGroup The Practice va provoca audienta la primul maraton de PR: 42 dintre cele mai spinoase intrebari care ii framanta pe oamenii de comunicare din companii vor avea, la finalul workshop-ului, un raspuns. Golin Romania va duce relatiile publice in zona digitalului si va prezenta strategii care urca un brand in topul preferintelor consumatorilor pe fiecare canal de social media in parte. Image PR va lansa batalia conceptelor in campaniile de PR si va nominaliza castigatorii. Evensys, WebDigital si Breeze Mobile vor pune in scena un workshop inedit in care canalele digitale vor fi combinate cu activari offline out-of-the-box si in care participantii vor invata cum sa foloseasca instrumente noi in mod eficient.

Una dintre noutatile de anul acesta este ca, in paralel cu cele trei seminarii, Evensys organizeaza, in parteneriat cu Orange, si primul seminar adresat viitorilor profesionisti: Young PR Seminar. Astfel, studentii pasionati de comunicare si relatii publice vor avea ocazia sa stea fata in fata cu specialistii, sa descopere partea practica a activitatii de comunicare in companii si agentii si sa adreseze orice intrebare careia nu i-au gasit raspuns in facultate.

PR Forum 2015 este organizat de catre Evensys in parteneriat cu Raiffeisen Bank, Orange Romania, McDonald’s Romania, cu sustinerea Interbelic Victoria si Origo, si a agentiilor partenere DC Communication, GMP PR, Golin, IMAGE PR, Premium Communication, MSLGroup The Practice.

Detalii despre eveniment sunt disponibile si pe site-ul dedicat http://www.2015.prforum.ro/