Informatii practice, solutii relevante si idei inovatoare la primul training avansat de marketing B2B
Postat de: in data de 02.09.2014 | Domenii:

La nivel mondial companiile mari se dezvolta treptat, iar cele mici si mijloci se adapteaza rapid la nevoile pietei sau folosesc tehnici inovatoare pentru a supravietui. Strategiile de marketing B2B sunt astazi un factor important ce poate influenta succesul unei companii.

Jaakko Alanko, trainer cu 40 de ani experienta vine pentru prima data in Romania pe 15 octombrie la Crowne Plaza Hotel sa sustina un workshop avansat de marketing B2B. Participantii vor avea ocazia sa creeze si sa afle tactici eficiente de implementare a strategiilor de marketing integrat, ce cresc vanzarile pe termen lung.

Workshop-ul de o zi, Integrated B2B marketing generates more sales – again and again, va oferi strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, tactici de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.

Jaakko Alanko

Trainerul a  pregatit o agenda complexa, formata din patru sesiuni, cu  informatii avansate, idei noi si tactici eficiente care sa aduca imbunatatiri in abordarea strategiilor de marketing. Participantii vor avea ocazia sa reevalueze strategiile de marketing din companii, sa afle cum sa aduca plus valoare brandului prin activari interne si sa cum sa comunice eficient cu clientii.

Jaakko Alanko va oferi exemple relevante din experienta sa de peste 40 de ani si va prezenta cele mai bune tactici ce dau rezultate in companiile cu diferite profile. Participantii vor invata cum sa comunice eficient cu clientii chiar si in momente de criza, cum sa-si motiveze angajatii si cum sa-si creasca vanzarile. Trainerul a pregatit exemple concrete din companiile carora le-a oferit consultanta de-a lungul timpului: Nokia, Ericsson, Siemens, Huawei, Dow, Fujitsu, DiverseyLever, Lloyds Bank, American Cyanamid, Kerry Foods, Sodexo, Stora Enso, UPM, M-Real, Valmet, Danisco si Fiskars etc.

La training  sunt asteptati specialisti in marketing, brand manageri, directori de marketing si comunicare dar si practicienii din domeniu care doresc sa-si imbunatateasca strategiile de marketing B2B.

Pentru mai multe detalii cu privire la eveniment, va invitam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://www.2014.marketingb2b.ro

Despre Evensys

Cu 8 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.