Digital Marketing Forum prezinta cele mai eficiente idei de promovare in online
Postat de: in data de 19.12.2013 | Domenii: ,

Scaderea drastica a bugetelor de marketing din 2013 si evolutia spectaculoasa a canelelor media, a determinat schimbari majore in campaniile de marketing digital. Alegerea celor mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului, imbinarea ideilor creative cu cele eficiente platforme de comunicare sunt elementele esentiale pe care marketerii trebuie sa le aiba in vedere in 2014.digital forum

Cel mai mare eveniment de promovare online din Romania, Digital Marketing Forum va avea loc pe 26–27 februarie, la Crowne Plaza Hotel si va furniza timp de doua zile continut relevant si strategii eficiente ce cresc gradul de performanta si vanzarile pe termen lung.

Prima zi (26 februarie) include o conferinta si sase seminarii ce vor oferi solutii eficiente care ii vor ajuta pe participanti sa genereze rezultate vizibile. Cursurile vor arata in premiera rezultatele celor mai bune campanii din 2013 si noi idei practice de promovare in mediul digital.

Cea de-a doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Efficiency, in care vor fi prezentate tactici de realizare a strategiilor de marketing digital. Workshop-ul va fi sustinut de Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker, cu peste 15 ani de experienta in digital marketing.

Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international: Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com fondatorul agentie care a primit 13 premii internationale si Remco Van Der Beek Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker care a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.

Printre specialistii locali ce vor participa la eveniment se numara: Raluca Kisescu,  Director Commercial Marketing, Avon; Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency; Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU; Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO; Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania si Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati http://www.2014.digitalforum.ro/.
Pana la sfarsitul lunii decembrie biletele pentru ambele zile ale evenimentului pot fi achizionate la un pret special.