Gemius si Evensys prezinta rezultatele studiului “Leading Brands”
Postat de: in data de 28.02.2013 | Domenii: ,

 

In cadrul conferintei Digital Marketing Forum, ce va avea loc pe data de 6 martie la Crowne Plaza Hotel, vor fi prezentate rezultatele studiului Leading Brands realizat de Evensy in colaborare cu Gemius.“Leading Brands” este un studiu anual derulat de catre Gemius si Evensys. Scopul studiului consta in evaluarea prezentei online a brandurilor si in identificarea brandurilor de top din patru mari domenii: Telecom, Auto, Ingrijire Personala si Banking. Studiul isi propune sa stabileasca care sunt cele mai populare si de incredere branduri romanesti in viziunea internautilor.

“Cu fiecare an prezenta online a brandurilor devine tot mai complexa si este mai greu de evaluat iar rezultatele obtinute in urma studiului ofera informatii relevante atat pentru marketeri si pentru companii cu privire la perspectiva consumatorilor. La a sasea editie consecutiva, studiul “Leading Brands” a devenit deja o traditie si ofera posibilitatea urmaririi tendintelor de perceptie a brandurilor de catre utilizatorii romani de Internet. » declara Catalin Emilian, Country Manager, Gemius Research Romania.
Comparativ cu anii anteriori, pentru utilizatorii de Internet din Romania a crescut importanta faptului ca serviciile/produsele brandurilor sa fie inovative, in timp ce a scazut ponderea notorietatii in calcului indicelui ce defineste un brand de top. In ceea ce priveste caracteristicile care definesc prezenta online a unui brand, fata de anii precedenti, utilizatorii de Internet care au participat la studiu aloca o importanta mult mai mare posibilitatii de achizitionare a produselor/serviciilor online. Rezultatele in intregime si topurile pe domenii vor fi prezentate pe larg pe 6 martie la conferinta Digital Marketing Forum de la Crowne Plaza Hotel din Bucuresti.
« In ultimii ani, Internetul a devenit in Romania un mediu de comunicare matur care ofera rezultate, fie de vanzari, fie de performance, fie de notorietate. Studiul Online Leading Brands realizat de Gemius in parteneriat cu Evensys confirma aceste rezultate dezvaluind modul in care au performat brandurile in online si oferind informatii pretioase advertiserilor si agentiilor. Pe scurt, conform sloganului Digital Marketing Forum 2013 “Internet Sells’” declara Cristian Manafu, Managing Partner Evensys.
Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati www.digitalforum.ro.
Despre Gemius Gemius este lider in cercetarea online si in consultanta in Europa si Orientul Mijlociu. Originar din Polonia, Gemius s-a extins in regiunea EMEA si momentan opereaza in 30 de tari. Compania este pioniera in metodologia hibrida pentru masurarea audientei online, integrand atat panelurile consumatorilor cat si cercetarea avansata a site-urilor, dandu-le agentiilor de media, rezultate de calitate si credibile (gemiusAudience). Ofera de asemenea, solutii profesionale de cercetare , servicii analitice si de consultanta, de la studii site-centrice si user-centrice la instrumente avansate tehnologic pentru studierea comportamentului utilizatorilor de internet pe anumite site-uri (gemiusTraffic), profilele socio-demografice ale utilizatorilor (gemiusProfile), calitatea folosirii paginilor www (gemiusUsability) si eficienta campaniilor publicitare online (GemiusEffect). Gemius realizeaza de asemenea studii cerute de clienti (gemiusAdHoc). Pe langa serviciile de cercetare mentionate inainte, Gemius ofera studii despre utilizatorii care vad continut multimedia online (gemiusStream) si un instrument de cercetare pentru masurarea imediata a numarului de click-uri realizate de un utilizator de internet pe un site (gemiusHeatMap). Pentru mai multe informatii vizitati: www.gemius.com